Skip to main content

“Vastgoed is emotie, want zonder bewoners is een woning slechts een verzameling stenen. De bewoners geven er inhoud aan. We maken ons daarom niet alleen elke dag hard voor onze opdrachtgevers, maar ook voor de huurders. Niet alleen de focus op resultaat dus – zo snel mogelijk  woningen verhuren – maar juist de menselijke maat is bij ons leidend. Het gaat uiteindelijk om de mensen waardoor de stenen waarde krijgen. Daar geloven we in.”

Even terug… oké, wie zijn we dan?

Teamverhuur, ontstaan in 2019 vanuit het vastgoedmarketingbureau BlueBrickMedia, heeft de online verhuur van nieuwbouwprojecten als expertise. Waar we zijn begonnen als marketingcommunicatiespecialist voor verschillende vastgoedpartijen, zijn we uitgegroeid tot een volwaardige partner voor projectontwikkelaars en vastgoedbeleggers. We nemen het hele proces van de online verhuur inclusief marketingcommunicatie volledig uit handen. Dankzij onze ervaring, expertise en persoonlijke aandacht komen de huurders op de juiste plek.

Ontstaan vanuit behoefte: één aanspreekpunt

We hebben jarenlang ervaring opgedaan als marketingcommunicatiespecialisten, tot we in 2019 de stap maakten om als fullservice partner verder te gaan. We gingen van start met het eerste nieuwbouwproject voor de nieuwbouw verhuur voor een belegger. In plaats van alleen te focussen op de marketingcommunicatiekant, namen we ook het deel van de verhuur zelf mee. Beleggers moesten vaak met meerdere partijen samenwerken tijdens projecten, en op dat punt stapten wij in: de optie aanbieden om alles bij één partij onder te brengen en de klant daarmee volledig te ontzorgen. En omdat het stuk van de verhuur in feite onderdeel is van je totale marketing, was dit een logische stap.

We doen alles wat nodig is: bepalen van strategie en aanpak en de uitvoering ervan. De opdrachtgever hoeft alleen de randvoorwaarden m.b.t. marketingcommunicatie te bepalen, zodat het doel, de verhuur van het complex rond hebben voordat de bouw klaar is, behaald kan worden. Direct nadat de belegger de deal van de bouw rond heeft, komen wij in beeld, zodat er dankzij de branding voldoende geïnteresseerden, en dus potentiële huurders, verzameld worden.

Opkomst online verhuur

In onze startperiode werd online verhuur steeds meer een begrip binnen de verhuurwereld. Veel partijen associeerden dit online deel met het hebben van zo min mogelijk contact met de klant in plaats van juist extra aandacht bieden. Dit wilden wij anders aanpakken, met nog steeds hetzelfde doel voor ogen: alle woningen verhuurd hebben voor oplevering, maar met oog en aandacht voor de mens. Wij hebben de overtuiging, dat we hierin het verschil kunnen maken.

Geautomatiseerde en gepersonaliseerde aanpak

Een nieuw project? Geïnteresseerden schrijven zich in en vanaf dat moment zetten wij ook een optimale follow up in, zodat we heel actief met de potentiële huurders communiceren. Hoe doe je dat zo efficiënt mogelijk? Via een geautomatiseerde, maar gepersonaliseerde marketingaanpak. Koppel een CRM systeem en maak op een efficiënte manier gebruik van data en gegevens, zodat er meer ruimte ontstaat voor service, begeleiding en communicatie naar geïnteresseerden. Zij hebben interesse in een woning, en deze klantverwachting moet het uitgangspunt zijn van je communicatie.

Service en aandacht

Inmiddels zijn we heel veel projecten verder. We halen voor elke klant het maximale uit onze marketinginspanningen. Onze focus ligt bij het contact met de huurders, het leveren van service en het geven van aandacht: hoe vinden zij makkelijk hun weg en hoe nemen ze de juiste stappen bij online verhuur? En hoe begeleidt je de potentiële huurders? Het huren van een woning heeft te maken met emotie; het is veel meer dan zomaar een product of dienst afnemen.

Hoe beter jij voor je huurder zorgt, hoe beter zij voor de woning zullen zorgen. Daarom is het van groot en essentieel belang, dat vanaf het eerste contactmoment tot en met het eerste moment in hun de woning, de aanpak persoonlijk van aard is. Is deze aanpak uniek? De inzet van online verhuur wordt door steeds meer partijen opgepakt. Waarin onderscheiden wij ons? We kunnen alles, van a tot z, opzetten. Dat wij alle facetten in huis hebben is uniek te noemen. Anderen doen digitalisering vaak vanuit noodzaak in plaats van vanuit visie en zijn afhankelijk van externe marketeers. De dynamiek, tussen onze opdrachtgever en ons, zorgt voor korte lijnen en snel kunnen optimaliseren. Voldoen bijvoorbeeld de geïnteresseerden niet aan de voorwaarden? Dan kijken we direct of we dat kunnen bijstellen met de marketinginspanningen of koppelen het terug aan de opdrachtgever om het via deze weg te optimaliseren.

Kortom – van verhuurder tot huurder, iedereen is essentieel. Mensen doen zaken met mensen en juist daarom… We like real estate. We love people.

Wil jij ook maximaal rendement halen dankzij de juiste marketing en verhuurstrategie? Plan dan een afspraak met ons in!