Skip to main content

Aan de slag

In 6 stappen van marketing t/m verhuur en sleuteloverdracht

Is het de eerste keer dat we samenwerken? Dan beginnen we natuurlijk met een kennismaking. Een goede klik is een belangrijke pijler voor een succesvolle samenwerking.

Onderstaande stappen zijn de stappen in een ideale wereld. Vaak zijn er allerlei factoren die vragen om meer snelheid of flexibiliteit. Doordat we zicht hebben op iedere stap binnen het proces kunnen we snel inspelen op vrijwel elke situatie. Tot nu toe wisten we iedere uitdaging te overwinnen.

1

Briefing/debriefing

Tijdens deze eerste stap zorgen we voor het creëren van de juiste kaders. Wat zijn de doelstellingen en wat is het beoogde resultaat? Zijn er bepaalde randvoorwaarden waar we rekening mee moeten houden? Zoals bijvoorbeeld voorrangsregelingen voor huurders met een sleutelberoep of specifieke doelgroepen bij bijvoorbeeld een woonzorgproject.
2

Verzamelen projectinformatie

Bij deze stap vragen we om het aanleveren van het marketingdeel uit het aankoopvoorstel, de projectmatrix, geveltekeningen, bouw- en/of architectentekeningen, het programma van eisen en de materiaalstaat. Kortom, alle informatie die nodig is voor bijvoorbeeld het schrijven van teksten, de realisatie van artist impressions en verhuurplattegronden.
3

Strategie, concept & branding

Zodra we starten met deze stap zijn de belangrijkste uitgangspunten en kaders vastgesteld. Het is tijd om de juiste aanpak te bepalen. Op welke doelgroep(en) leggen we de focus? En kunnen we het project logische segmenteren? Natuurlijk gaan we ook aan de slag met de creatieve vertaalslag. Het geven van betekenis en het creëren van context. In woord en beeld.
4

Realisatie

Dit is de stap waarbij het gaat om de vertaalslag naar alle middelen die nodig zijn om het project daadwerkelijk in de markt te zetten. Denk aan de eerste landingspagina, de woningzoeker, woningplattegronden, bouwbord, hekwerkdoeken, teksten, middelenmix, contentplanning, advertenties en campagnes. Een deel van de stap loopt natuurlijk door tijdens de vervolgstappen.
5

Activatie

Op basis van de beoogde strategie, doelstellingen, verwachtingen (bijv. veel/weinig concurrentie) en het type project bepalen we het moment voor de live-gang van de eerste(online)campagnes. Afhankelijk van de fase van het project en het moment waarop we de eerste campagne live zetten verleggen we de focus. Van naamsbekendheid naar leadgeneratie.
6

Verhuur

De interactie met (potentiële)huurders begint vanaf de eerste activatie. Daarmee zijn marketing en verhuur onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het ideale moment om de inschrijving te openen is 6-4 maanden vóór oplevering. Vanaf dat moment zijn we doorlopend bezig met matchen, checks, (voorlopig)toewijzen, opmaken en versturen van huurovereenkomsten.

Het resultaat

“Verreweg het beste team waar ik ooit mee heb gewerkt. Ze begrepen precies hoe ze mij konden ontzorgen in de aanloop naar en tijdens de verhuur”

Er zijn mensen die tripjes naar mars plannen. Dat inspireert ons om op zijn minst tot ongekende hoogte te gaan met onze marketing en verhuur.

Het in de markt zetten van een nieuwbouw verhuurproject is een leuk, uitdagend en tijdrovend traject. Een traject waar veel bij komt kijken. Vaak begint dit al op het moment dat de acquisitie rond is.

Hoe waardevol is het dan wanneer je alle projectinformatie van projectmatrix t/m werktekeningen en het beoogd resultaat bij één partij kunt neerleggen? De volledige marketing en verhuur geregeld binnen de afgesproken tijd en tegen een vast tarief.

We werken voor projectontwikkelaars en (institutionele) vastgoedbeleggers. Succesvolle e-commerce strategieën, marketing automatisering en customer service zijn leidend in onze aanpak. Dankzij ons veelzijdige team van experts zijn we in staat om de hele keten te managen. Vanaf marketing strategie, creative concepting, design, content creatie en web development tot aan online campagne management en natuurlijk de verhuur.

100

marketing & nieuwbouwverhuurprojecten

9

jaar ervaring binnen de vastgoedbranche

Zorgvastgoed

Zorgvastgoed is een opkomende markt. Onafhankelijk en veilig wonen in een eigen woning, ook als je gezondheid verandert. We werkte voor onze opdrachtgevers aan bijzondere nieuwe concepten. En aan de optimalisatie van de klantreis voor deze specifieke doelgroep.

Jongeren concepten

Ook de creatieve uitwerking en verhuur van ‘jongeren concepten’ zijn ons op het lijf geschreven. Net als woonzorgprojecten vragen deze projecten soms om een net iets andere benadering van de doelgroep(en).

Een heldere strategie is het halve werk

Succesvol verhuren van een nieuwbouwproject begint met een heldere strategie. Een strategie vertaald naar een creatief concept, de juiste marketingcommunicatie en middelenmix. Afgestemd op de beoogde doelgroep. Het monitoren van de campagneresultaten en tussentijds bijsturen zijn onmisbare stappen in dit proces.

We gingen eerder aan de slag voor o.a…

We werken samen met…

Een aantal van onze mediapartners…

Maak vrijblijvend een afspraak

Bel: 085 064 0184
Whatsapp: 0624246156
E-mail: service@teamverhuur.nl

Liever dat wij contact opnemen?

Liever dat wij contact opnemen?

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.